AVON в Украине
Пятница, 19.04.2024, 14:22
 
Оцените мой сайт
Всего ответов: 81


      
 
  098 727 34 69

  093 012 06 48
  066 123 52 35
  kosmetic-avon@ukr.net

 



Категории раздела
AVON - мировой лидер [11]
Новинки компании Avon [13]
Новым Представителям AVON [26]
Новости для Консультантов/Представителей AVON [96]
Новости для Координаторов компании AVON [16]
Мир красоты [13]


Главная » 2013 » Октябрь » 11 » Як бути активним
13:48
Як бути активним

Як бути активним, незалежно від періоду. Рекомендації  активному Представникові.

Чому активному? Тому що тільки йому буде це цікавим та корисним. І тільки він захоче перевірити поради на практиці.

Чому незалежно від періоду? Тому що до свята 8 Березня зібрати замовлення набагато простіше  ніж після свята.

         Запорука успіху всякої діяльності – в її правильному плануванні. А починати таке планування важливо з оцінки ситуації і наявності Ваших ресурсів. Як оцінити ситуацію? Просто дайте відповідь на питання: Ви задоволені доходом, який  маєте сьогодні? Якщо відповідь «Так» - все в порядку, якщо бажаєте більше, тоді переходимо до ресурсів.

Ресурс активного Представника – це перш за все, Клієнти.  Чим більше Клієнтів, тим  більша сума замовлення Представника.

Отже, рекомендація №1: утримуйте інтерес до Вас, Вашої Компанії і її продукції у наявних Клієнтів.  Як це зробити?  Адже такі Клієнти вже добре знають і Вас і Компанію Avon та продукцію.  Для таких Клієнтів важливо презентувати не стільки продукт, скільки всі переваги від його використання саме цим Клієнтом. Наприклад: « Крем для шкіри навколо очей Anew  Genics миттєво  освіжає, розгладжує та тонізує шкіру повік,  це зменшує прояв «гусячих лапок» і набряків через 3 дні використання, а через 4 тижні темні кола та зморшки зменшуються на 50%. Адже це те, про що Ви мріяли!»

Другий вагомий для Вашого замовлення ресурс – це нові Клієнти.  Де їх шукати? Рекомендація №2: уважно передивіться  список  своїх знайомих хто ще не став Вашим Клієнтом і чому. Потім домовтесь про зустріч. Приготуйте Каталог, демо-продукт та зразки. У нового клієнта не забудьте взяти рекомендації на нових Клієнтів. Всього дві поради як бути активним незалежно від періоду. Думаєте, цього недостатньо? Успішні Представники виконують саме ці дві дії: продають Клієнтам особисті переваги від використання продукції і регулярно шукають нових Клієнтів.  Але…регулярно.

Бажаємо лояльних Клієнтів, успіху і задоволення від спілкування!

 

Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 548 | Добавил: наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024