Як бути активним, незалежно від періоду.
Рекомендації активному Представникові.
Чому активному?
Тому що тільки йому буде це цікавим та корисним. І тільки він захоче перевірити
поради на практиці.
Чому незалежно від періоду? Тому що до свята 8 Березня зібрати замовлення набагато
простіше ніж після свята.
Запорука успіху всякої діяльності – в
її правильному плануванні. А починати таке планування важливо з оцінки ситуації
і наявності Ваших ресурсів. Як оцінити ситуацію? Просто дайте відповідь на
питання: Ви задоволені доходом, який
маєте сьогодні? Якщо відповідь «Так» - все в порядку, якщо бажаєте
більше, тоді переходимо до ресурсів.
Ресурс
активного Представника – це перш за все, Клієнти. Чим
більше Клієнтів, тим більша сума
замовлення Представника.
Отже,
рекомендація №1: утримуйте інтерес
до Вас, Вашої Компанії і її продукції у наявних Клієнтів. Як це зробити? Адже такі Клієнти вже добре знають і Вас і Компанію
Avon
та продукцію. Для
таких Клієнтів важливо презентувати не стільки продукт, скільки всі переваги від
його використання саме цим Клієнтом. Наприклад: « Крем для шкіри навколо очей Anew Genics миттєво освіжає, розгладжує та тонізує шкіру
повік, це зменшує прояв «гусячих лапок»
і набряків через 3 дні використання, а через 4 тижні темні кола та зморшки
зменшуються на 50%. Адже це те, про що Ви мріяли!»
Другий вагомий для Вашого замовлення ресурс – це нові Клієнти. Де їх шукати? Рекомендація №2: уважно передивіться список
своїх знайомих хто ще не став Вашим Клієнтом і чому. Потім домовтесь про
зустріч. Приготуйте Каталог, демо-продукт та зразки. У нового клієнта не
забудьте взяти рекомендації на нових Клієнтів. Всього дві поради як бути активним незалежно від періоду.
Думаєте, цього недостатньо? Успішні Представники виконують саме ці дві дії: продають Клієнтам особисті переваги від
використання продукції і регулярно шукають нових Клієнтів. Але…регулярно.
Бажаємо лояльних Клієнтів, успіху і задоволення від спілкування!
|