наталия | Дата: Вторник, 28.05.2013, 10:09 | Сообщение # 1 |
Хозяйка сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 431
Статус: Offline
| Отримайте інформацію про Ваше замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час впродовж доби за номерами: МТС (050) 110-98-50
Київстар (067) 408-38-88
Укртелеком (044) 230-36-26
Слідкуючи за підказками автовідповідача, Ви можете дізнатися про новини кампанії, персональну інформацію, а також, при необхідності, з’єднатись з оператором.
Для користувачів, що підключені до послуги Avon Mobile,та телефонують з зареєстрованого номера, зникає необхідність вводу номеру особового рахунку та паспорту, система автоматично розпізнає користувача.
Якщо Ви не зареєстровані в Avon Mobile, то для отримання персональної інформації необхідно вказати Ваш номер особистого рахунку та номер паспорту.
|
|
| |