AVON в Украине
Суббота, 30.11.2024, 23:45
 
Оцените мой сайт
Всего ответов: 81


      
 
  098 727 34 69

  093 012 06 48
  066 123 52 35
  kosmetic-avon@ukr.net

 



Категории раздела
История компании AVON - факты и цифры [481]
История компании AVON - история в фактах и цифрах


Блог
Главная » 2013 » Октябрь » 9 » Українська Асоціація прямих продажів
22:52
Українська Асоціація прямих продажів
 
Про Асоціацію
 
Українська Асоціація прямих продажів була створена у 2001 році за ініціативою компанії Avon. Це неприбуткове об’єднання провідних компаній прямого продажу, основною метою якого є розвиток індустрії прямого продажу шляхом запровадження високих стандартів обслуговування споживачів, а також етичного та відповідального ведення бізнесу.

Вищим органом управління Асоціації є Рада Директорів, яка складається з керівників компаній-членів і збирається на засідання двічі на рік. Щороку Рада Директорів УАПП обирає Голову.
 Асоціація входить до Європейської асоціації прямого продажу та Світової федерації асоціацій прямого продажу, віце-Головою якої є Андреа Джанг, Голова Ради Директорів корпорації Avon.

Дізнайтеся більше про Асоціацію тут
Голова Ради Директорів

Дорогі Клієнти, Представники та Координатори компанії Avon!
З великою гордістю ділимося з вами прекрасною новиною. Генерального Директора «Ейвон Косметікс Юкрейн» Олену Старкову обрали Головою Ради Директорів Української Асоціації прямих продажів.
Пані Олена здобула вищу освіту в Московському медичному інституті і в Міжнародній бізнес-школі INSEAD (Франція). У неї великий досвід роботи в прямих продажах - 15 років. Олена приєдналася до Avon в 1996 р. і змогла побудувати успішну кар'єру від звичайного Представника до Генерального Директора локальних офісів Avon. Усього за рік їй вдалося пройти шлях від Представника до Менеджера відділу навчання Avon в Росії! А з 2002 р. Олена займається розвитком бізнесу на керівних посадах:
2002 - 2004 рр. Регіональний Менеджер з продажу у Росії;
2004 - 2005 рр. Національний директор з продажу AVON Польща;
2005 - 2007 рр. Генеральний менеджер AVON Сербія і Чорногорія. Олена відкривала новий ринок - Чорногорію;
2007 - 2010 рр. Національний директор з сервісу продажів AVON Росія;
З квітня 2010р. Генеральний директор AVON Україна і Грузія.
За цей час Олена отримала колосальний досвід, працюючи у різних локальних, регіональних і глобальних проектах по управлінню бізнес-моделлю прямих продажів, сервісом, технологіями та структурою компанії. Її робота стала вагомим внеском в успіхи, досягнуті Avon в Польщі, Сербії, Росії та Україні.

В Олени також вже є досвід роботи у Всесвітній Асоціації прямих продажів, будучи Головою Асоціації в Сербії (2005-2006 рр..). З 2006 року вона бере постійну участь у Європейській Асоціації (FEDSA).
Серед її основних завдань розвитку Української Асоціації прямих продажів у 2012 р:
• Консолідоване представлення інтересів індустрії в органах влади
• Моніторинг законодавства, що впливає на прямі продажі
• Створення іміджу прямих продажів у державних органах влади, споживчих організаціях і в суспільстві, як чесного, надійного і законного виду торгівельної діяльності
• Підвищення рівня обізнаності населення про методи прямих продажів (MLM); про якість пропонованої продукції, про захист прав споживачів
• Посилення контролю дотримання Кодексу професійної етики УАПП

Ми впевнені, що завдяки багатому досвіду в царині управління продажами, аналітичному мисленню та інноваційному підходу Олена внесе неоцінимий внесок в успішну реалізацію завдань Української Асоціації прямих продажів.

 

Кодекс професійної Етики УАПП
Асоціацією розроблено та втілено Кодекс професійної етики.

 
Цей Кодекс регулює взаємовідносини:
- Компаніями та Продавцями, з одного боку, і споживачами, з другого боку;
- між Компаніями, що є членами «Української Асоціації прямих продажів»;
- між Компаніями і Продавцями, що здійснюють прямий продаж товарів (послуг).
 

Цей Кодекс розроблений з метою сприяння більш повному задоволенню потреб споживачів та захисту їх інтересів, сприяння чесній конкуренції в рамках вільного підприємництва, а також з метою створення у громадськості позитивного ставлення до прямих продажів товарів (послуг) як способу продажу якісної продукції на справедливих умовах безпосередньо кінцевому споживачу.

 
 
Avon бере на себе повні зобов`язання, щодо дотримання норм Кодексу етики УАПП. Та навчає усіх своїх Представників і Координаторів пропонувати продукцію і власний бізнес на добросовісних та етичних засадах.

 

У разі порушень норм Кодексу, Ви завжди можете звертатися до Адміністратора Кодексу УАПП.
Дізнайтеся як подати електронну або поштову заяву тут. Контакти Адміністратора Кодексу завжди є на останніх сторінках Каталогів Avon.

 
Ознайомтеся з повним текстом Кодексу професійної етики УАПП тут
 Перегляньте брошуру Кодексу етики

 
Ознайомтеся з контрольним листом питань, щоб краще зрозуміти Ваші права та норми Кодексу


Категория: История компании AVON - факты и цифры | Просмотров: 554 | Добавил: наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024