AVON в Украине
Вторник, 20.08.2019, 07:02
 
Оцените мой сайт
Всего ответов: 81


      
 
  098 727 34 69

  093 012 06 48
  066 123 52 35
  kosmetic-avon@ukr.net

 



Категории раздела
История компании AVON - факты и цифры [481]
История компании AVON - история в фактах и цифрах


Блог
Главная » 2013 » Ноябрь » 5 » Поширені питання по Інтернет-вітрині
11:43
Поширені питання по Інтернет-вітрині

У якому браузері працює інтернет-вітрина my.avon.ua?

Інтернет-вітрина створена з використанням HTML5, тому для її правильного функціонування, оновіть свій браузер! Використовуйте Internet Explorer 9 або 10, Chrome, Firefox, Opera, Safari.

 

Де я можу зареєструвати свою інтернет-вітрину?

На головній сторінці avon.ua є банер для переходу на my.avon.ua.
На my.avon.ua є посилання входу для Представника, як і раніше, вона буде в правому верхньому кутку сторінки, у звичному для Вас місці. Натиснувши на це посилання, Ви потрапляєте на сторінку, де потрібно ввести ваш номер Представника і пароль.

 

Чи можу я як Новий Представник створити свою інтернет-вітрину?

Так, Ви можете створити свою інтернет-вітрину як тільки Вам присвоять номер рахунку Представника.

 

Який пароль мені необхідно ввести, щоб потрапити в інтернет-вітрину?

Для входу в інтернет-вітрину використовуйте Ваш номер Представника і той пароль, який Ви вказуєте для входу на Вашу сторінку Представника. Якщо у Вас виникли проблеми з входом, перевірте можливість входу на сайті Представника, при необхідності змініть пароль.

 

Щоб створити унікальне посилання на Вашу вітрину, введіть у вказане поле латинськими літерами будь-який текст, наприклад, своє прізвище.
Повне посилання на Ваш магазин буде виглядати як «http:/my.avon.uа/vitrina/»+«введений текст».
Увага! Ви не зможете змінити Ваше посилання пізніше.
Ви можете поділитися Вашим персональним посиланням в соціальних мережах, або відправити її електронною поштою Вашим Клієнтам і знайомим. Для цього натисніть відповідну іконку праворуч від посилання.
Важливо! Посилання створюється один раз, і змінити его неможливо.

 

Яку інформацію про Представника будуть бачити Клієнти?

Ім'я, приблизне місцезнаходження (якщо Представник вказав), фото (за бажанням), текст про себе (за бажанням), телефон, email.

 

Як мені поміняти контактні дані в «Особистому кабінеті» (телефон, email)?

Якщо Ви хочете змінити телефон і e-mail, поверніться на Вашу домашню сторінку Представника по посиланню «Сторінка Представника» і внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Моя Сторінка» -> «Профіль»). Після оновлення, дані відображатимуться в «Особистому кабінеті» інтернет-вітрини.

 

Навіщо Представнику вказувати свою електронну адресу?

Щоб отримувати повідомлення про нових Клієнтів з інтернет-вітрини, а також, щоб електронну адресу могли знайти його особисті Клієнти.

 

Яку адресу свого місцезнаходження Представник повинен вказати?

Вказати слід ту адресу, у встановленому радіусі, якої Представник обслуговуватиме Клієнтів. Дана адреса може відрізнятися від адреси проживання Представника.

 

Навіщо Представнику відзначати своє місцезнаходження на карті і вказувати радіус обслуговування?

Для того, щоб Представника могли знайти і вибрати нові Клієнти від Avon.

 

Чому я не можу при реєстрації знайти своє місцезнаходження на карті?

Ситуація, коли вказана адреса не відображається на карті, може виникнути у разі, якщо адреса, яка була внесена до бази даних, інша, ніж вказує Представник. У цьому випадку слід рекомендувати Представнику перевірити правильність написання адреси на карті Google. Наприклад, Представник вказує адресу "селище Коса Гора, вулиця Пушкіна", а на карті він зареєстрований як "вулиця Пушкіна (Коса Гора)". Таким чином, Представнику слід шукати свою адресу саме в такому написанні. Так само в маленьких селищах вулиці не нанесені на карті Google. Рекомендуйте Представнику заповнити тільки 2 поля в розділі "Розташування": у полі (адреса 1) внести назву села чи селища, у полі (область) внести назва області, де цей селище розташоване.

 

Можливі такі варіанти:
- Ви не відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн.);
- Ваша інтернет-вітрина закрита;
- Некоректно заповнені графи місцезнаходження;
- Ви не підтвердили місцезнаходження, клікнувши на карту;
- Ви встановили опцію «Не показувати моє розташування на карті».
Важливо! При пошуку за територіальною ознакою в списку показують тільки 30 Представників. У густонаселених містах перевага віддається Представникам з рівнем рекомендованого, які мають клієнтський рейтинг і територіальну близькість до Представника.

 

Чому я в результатах пошуку не перший?

Сукупність факторів впливає на позицію в списку пошуку по конкретному місцезнаходженню. Відстань до Клієнта, критерії успішної роботи (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн) і клієнтський рейтинг.

 

Чому я не рекомендований компанією Avon?

Компанія РЕКОМЕНДУЄ Представника по наступним критеріям:
- з Avon вже більше 3-х кампаній,
- розміщували замовлення в будь-яких 3-х кампаніях з 5-ти попередніх,
- сумарний продаж за 5 попередніх кампаній склав не менше 2000 грн.
Важливо: Клієнту буде рекомендований найближчий до нього Представник, відповідний цим критеріям.

 

Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?

 

Скільки часу у мене є для того щоб прийняти замовлення від Нового Клієнта і де можна побачити замовлення, що поступили від Нових Клієнтів?

Прийняти нове замовлення необхідно протягом 24 годин. Якщо по закінченні цього часу Ви не прийняли замовлення, він піде іншому Представнику і зникне з Вашої сторінки.
Інформація про розміщення замовлення відображається в розділі «Мої замовлення», в закладці «Очікуван замовлення»

 

Де я можу подивитися замовлення, що поступили від постійних Клієнтів?

Постійним є Клієнт, вже прикріплений до Вашої вітрині, або той, який знайшов Вас за пошуком, маючи Ваш email або телефон. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу йдуть на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень».

 

Якщо я помилково відхилила замовлення Клієнта, чи можу я прийняти це замовлення знову?

Відхилені замовлення переходять до іншого Представника, повторно прийняти одне й теж замовлення неможливо.

 

Чи зможуть постійні Клієнти розміщувати замовлення, якщо вітрина ЗАКРИТА?

Так, зможуть. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу попадають на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень».

 

Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта в інтернет-вітрині?

В інтернет-вітрині внести зміни в замовлення Клієнта немає можливості. Але Ви зможете внести необхідні зміни в замовлення з домашньої сторінки Представника, перед відправленням замовлення на опрацювання. Інформація про внесені зміни в інтернет-вітрині відображена не буде.

 

Чи є інформація в інтернет-вітрині про наявність товару на складі?

В інтернет-вітрині інформація про наявність товару на складі відсутня. Дану інформацію можна подивитися тільки на головній сторінці Представника перед відправленням замовлення на опрацювання.

 

Як я можу перейти з особистого кабінету інтернет-вітрини на домашню сторінку Представника?

Для переходу на домашню сторінку Представника натисніть «Вийти», перейдіть за посиланням «розділ для Представника» і виберіть розділ «Перейти на сайт для Представника»

 

Як мені подивитися контактні дані моїх Клієнтів?

 

Як в інтернет-вітрині знайти дані свого або додати нового Клієнта?

Пошук зареєстрованого Клієнта проводиться в розділі «Мої Клієнти» за першою літерою прізвища. Якщо Клієнт поміняв Представника, дані Клієнта видаляються зі списку контактів.
Нового Клієнта вручну додати неможливо. Відомості про нього додадуться автоматично при розміщенні замовлення через Вашу інтернет-вітрину. Всі Клієнти додані на сторінці Представника не додаються в інтернет-вітрину.

 

Як я можу залучити Клієнтів в мою інтернет-вітрину?

 

Як я можу "просувати" окремі продукти в інтернет-вітрині?

Для «просування» окремих продуктів слід перейти за посиланням «Сторінка Представника» і вибрати розділ «Перейти до моєї вітрини». Тут Ви можете залишати свої коментарі обраним продуктам та / або відзначати їх міткою, наприклад, «Я користуюся сама!» або «Знижка від мене!». Відмічені Вами товари будуть виділені у Вашій інтернет-вітрині, а також у закладці «Мій Вибір», привертаючи увагу Клієнтів цими товарами саме до Вашої інтернет-вітрині.

 

Що робити якщо Клієнт відмовився від продукції?

При відмові Клієнта від продукції, Ви можете запропонувати її іншим своїм Клієнтам. Для цього перейдіть в розділ «Перейти до моєї вітрини» і додайте коментар до даного продукту, звернувши увагу Клієнтів, що товар вже є у Вас в наявності. Зазначений Вами товар буде виділений у Вашій інтернет-вітрині, а також у закладці «Мій Вибір».

 

Чи можу я оголошувати в інтернет-вітрині свої акції на товар та / або додавати свої банери, продукти?

Проводити свої акції в інтернет-вітрині можливо. В цьому Вам допоможе розділ «Перейти до моєї вітрини», де Ви можете залишати особисті коментарі і мітки, залучаючи Клієнтів до покупки продуктів по Вашій акції. Використовувати особисті банери або додавати інші продукти, ніж пропонує компанія, немає можливості.

 

Зв'яжіться з нами

Категория: История компании AVON - факты и цифры | Просмотров: 1209 | Добавил: наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2019