Компанія AVON розповсюджує свою продукцію за методом прямого продажу. Прямий продаж
– це реалізація товарів та послуг кінцевому споживачу за межами
звичайних місць роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації
товарів чи послуг. Характерними ознаками методу прямого
продажу є безпосередній контакт зі споживачем у зручному для нього
місці, демонстрація продукції та вичерпна консультація продавця щодо
неї та можливостей бізнесу прямого продажу. Основну
роль у посередництві між компанією-виробником і кінцевим споживачем
виконують незалежні продавці або дистриб’ютори, консультанти,
представники тощо. Прямий продаж може здійснюватися
один-на-один або шляхом організації групової презентації. Методом
прямого продажу може продаватися продукція та послуги, товари тривалого
використання. Прямий продаж є зручним для споживачів
продукції, які бажають мати альтернативу магазинам чи іншим
традиційним закладам роздрібної торгівлі. Цей метод придбання продукції стає дедалі поширенішим, адже має певні переваги для споживача: - економія часу - здійснення покупки у зручний час;
- доступ до широкого спектру якісних товарів;
- безпосередній контакт та спілкування з продавцем;
- високий рівень сервісу;
- консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб;
- можливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею;
- можливість повернути товар протягом передбаченого терміну;
- персональна доставка у зручне для клієнта місце;
- наявність гарантій та післяпродажного обслуговування, 100% гарантія якості.
Робота консультанта приваблива тим, що пропонує: - Додатковий дохід, можливість покращити матеріальне становище;
- Гнучкий графік роботи та можливість більше часу проводити з родиною;
- Відсутність безпосереднього керівника;
- Можливість розпочати власний бізнес;
- Можливість спілкування з людьми.
Метод
прямого продажу популярний, про що свідчать дані дослідження,
проведеного Українською Асоціацією Прямого Продажу за 2008 рік: - Серед компаній, які працюють за методом прямого продажу в Україні, AVON
посідає перше місце за рівнем першого згадування назви компанії
опитуваними (у середньому 28% респондентів – 38% жінок та 19%
чоловіків).
- Варто відмітити, що AVON
на відміну від інших торгівельних марок, які майже однаково
згадуються представниками різних вікових груп, найчастіше
зустрічається при першій згадці людьми у віці 16 – 35 років.
- 24% населення купували продукцію AVON – один з найвищих показників у галузі прямого продажу.
- AVON
у числі лідерів серед копаній прямого продажу, продукція яких
популярна серед споживачів усіх вікових груп у віці до 45 років.
|