AVON в Украине
Суббота, 19.10.2019, 11:22
 
Оцените мой сайт
Всего ответов: 81


      
 
  098 727 34 69

  093 012 06 48
  066 123 52 35
  kosmetic-avon@ukr.net

 



Категории раздела
История компании AVON - факты и цифры [481]
История компании AVON - история в фактах и цифрах


Блог
Главная » 2013 » Октябрь » 9 » Як повернути продукцію
00:23
Як повернути продукцію
Avon гарантує 100% якість всієї косметики, парфумерії та аксесуарів. Якщо щось в нашій продукції Вас не влаштовує, Ви можете за бажанням, оформити повернення або обміняти бракований продукт. Avon створює комфортні умови для повернення та обміну товарів, адже має: найширше покриття – більше ніж 5 500 поштових відділень, з якими співпрацює – для відправлення повернення в компанію; найдовший термін повернення - 2 місяці з дати, вказаної в рахунку-фактурі.
ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУ

ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУ

Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:

1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»:


2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:



Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.

3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»

Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.

Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь ласка, найбільш відповідну причину.


4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»:



5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:

 


6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)



7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист паперу, на якому прописані ваші дані.

 
Або роздрукована форма повернення:

8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:


ВАЖЛИВО!

  1. Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму повернення та віднести її разом з продукцією на пошту.
  2. Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 2-х місяців від дати накладної-рахунку.
  3. Правила та Процедура повернень залишаються без змін.
  4. З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
  5. Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення. Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна перевищувати 200 грн.  
ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ

Категория: История компании AVON - факты и цифры | Просмотров: 1448 | Добавил: наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2019