Avon гарантує 100% якість всієї косметики, парфумерії та аксесуарів.
Якщо щось в нашій продукції Вас не влаштовує, Ви можете за бажанням,
оформити повернення або обміняти бракований продукт. Avon створює
комфортні умови для повернення та обміну товарів, адже має: найширше
покриття – більше ніж 5 500 поштових відділень, з якими співпрацює – для
відправлення повернення в компанію; найдовший термін повернення - 2
місяці з дати, вказаної в рахунку-фактурі.
ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУ
|
|
Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:
1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»:
2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома
способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути
«Пошук» навпроти відповідного інвойсу:
Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на
останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення
(через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.
3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»
Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.
Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми
чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь
ласка, найбільш відповідну причину.
4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати
повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши
«Продовжити»:
5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:
6. Занотувати номер електронного повернення
та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на
будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)
7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт
видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист
паперу, на якому прописані ваші дані.
Або роздрукована форма повернення:
8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:
ВАЖЛИВО!
- Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити
повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму
повернення та віднести її разом з продукцією на пошту.
- Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 2-х місяців від дати накладної-рахунку.
- Правила та Процедура повернень залишаються без змін.
- З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
- Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для
опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення.
Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з
якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна
перевищувати 200 грн.
ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ
|
|
|