AVON в Украине
Суббота, 19.10.2019, 09:37
 
Оцените мой сайт
Всего ответов: 81


      
 
  098 727 34 69

  093 012 06 48
  066 123 52 35
  kosmetic-avon@ukr.net

 



Категории раздела
История компании AVON - факты и цифры [481]
История компании AVON - история в фактах и цифрах


Блог
Главная » 2015 » Март » 9 » ІНСТРУКЦІЯ ПО РОЗМІЩЕННЮ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕНЬ AVON
12:53
ІНСТРУКЦІЯ ПО РОЗМІЩЕННЮ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕНЬ AVON

Правила обробки експрес замовлень
Інструкція: Правила обробки експрес замовлень з К14-2014 (29.09.14)
1. Експрес замовленнями вважаються всі типи замовлень, окрім Регулярного.
2. Графік обробки експрес замовлень не змінюється: замовлення, здані з 6:00 до 23:59
обробляються на наступний робочий день після розміщення, експрес замовлення, розміщені з
понеділка по п'ятницю з 00:00 до 5:59 опрацьовуються в цей же день.
3. Після обробки замовлення, яке успішно пройшло перевірку на відповідність кредитній політиці
Компанії, відправляється SMS з інформацією про баланс, залишок ліміту кредиту, адресу
доставки і дату отримання замовлення.
4. Подальша обробка замовлення, що не пройшло кредитний контроль, відбувається за такою
схемою:
a. Замовлення обробляється вдруге наступного робочого дня. При цьому, на номер
телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile, відправляється SMS з причиною
блокування (причини блокування замовлень перераховані в п.6 даної інструкції)
b. У разі, якщо при повторній обробці замовлення існує причина (або причини), за
яким/якими замовлення не може бути опрацьоване, SMS з причиною/причинами
блокування відправляється вдруге, а замовлення обробляється ще раз, наступного
робочого дня
5. Замовлення обробляється до тих пір, поки не пройде кредитний контроль і не буде
опрацьоване. SMS з однаковою причиною блокування замовлення відправляється 3 рази
поспіль. Після цього замовлення може йти в обробку, але SMS про причину затримання не
надсилається.
a. У разі, якщо в процесі повторної обробки причина затримання замовлення відрізняється
від попередньої, SMS з новою причиною, також, відправляється тричі
b. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з причини «Перевищення ліміту кредиту»
до останнього четверга кампанії, таке замовлення проходить ручний контроль в останній
четвер Кампанії, його сума зменшується на суму перевищення ліміту кредиту шляхом
видалення деяких позицій замовленої продукції
c. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з інших причин, таке замовлення
видаляється в останню п'ятницю Кампанії.
d. Всі експрес замовлення, які не пройшли кредитну перевірку в останню п'ятницю кампанії,
видаляються. Замовлення, які були здані в останній четвер кампанії і заблокувались з
причини «Перевищення ліміту кредиту», теж, видаляються. Ручний кредитний контроль і
зменшення замовлення до доступної суми ліміту кредиту не відбувається.
e. Замовлення, яке знаходиться в обробці, не підлягає зміні: продукція в нього не додається
і не видаляється. Від такого замовлення можна лише відмовитись, звернувшись через
посилання «Зв’яжіться з нами» з особистої сторінки, і розмістити інше.
f. При видаленні замовлення на номер телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile,
відправляється SMS з інформацією про видалення замовлення.
6. Плата за обробку експрес замовлень здійснюється з урахуванням типу доставки та суми
замовлення.
Вартість послуги доставки експрес замовлення:
Пункти доставки від 600 грн від 300 до 599,99 грн до 299,99 грн
Поштомат PickPoint 12,5 грн 12,5 грн 27,5 грн
Поштомат Post24 8 грн 8 грн 23 грн
АЗС ОККО 8 грн 8 грн 23 грн
Інші пункти видачі безкоштовно 15 грн 30 грн

7. Причини блокування замовлень з текстами SMS, а також дії, які необхідно вжити для того, щоб
замовлення було опрацьоване, представлені в таблиці:
8. Для того, щоб впевнитися, що замовлення буде опрацьоване, можна перевірити, чи є
заборгованість на рахунку і якою сумою кредиту можна скористатися для замовлення
продукції. Цю інформацію можна дізнатися за такими каналами комунікації:
a. IVR. Це служба голосових повідомлень, що доступна цілодобово, без вихідних та свят, за
телефонами мобільних операторів (тариф в залежності від певного пакету мобільного
оператора):
МТС (050) 110-98-50
Київстар (067) 408-38-88
Укртелеком (044) 230-36-26
Також, доступні стаціонарні телефонні лінії:
Київ (044) 230-36-77
Львів (032) 297-06-56
Дніпропетровськ (056) 770-39-98
Донецьк (062) 332-29-81
Одеса (048) 786-97-80
Харків (057) 715-46-67

b. Avon Mobile. Це інформаційний сервіс, який дозволяє в режимі SMS моніторити стан
особового рахунку. SMS відправляється в момент певної транзакції по рахунку: обробка
замовлення, надходження оплати на рахунок, обробка повернення тощо.
c. Центр контактів. Сервісна служба компанії, яка відповідає на телефонні дзвінки та
повідомлення, відправлені з сайту за посиланням «Зв'яжіться з нами».



Детальніша інформація про телефони і графік роботи служби знаходиться на сервісному сайті:
http://service.avonhit.com.ua/getinfo#part_1
d. Сайт www.avon.com.ua Офіційний сайт компанії, доступний для використання після
отримання особистого рахунку і створення облікового запису. Стан рахунку можна
побачити на головній сторінці Представника або Координатора під плашкою «Стан
Рахунку» або в меню Мій офіс - Баланс рахунку.
З більш детальною інформацією про вищенаведені способи отримання інформації можна
ознайомитись на Сервісному сайті http://service.avonhit.com.ua

Категория: История компании AVON - факты и цифры | Просмотров: 404 | Добавил: наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2019