Avon. Друга міжнародна премія комунікаційних кампаній проти домашнього насильства
12 марта 2013
Cальма Хаєк Піно та Президент компанії Avon Шері Маккой оголосили переможців на честь Міжнародного жіночого дня.
Організації із України, Пакистану, Перу, Танзанії та Непалу отримали нагороди за зразкові інформаційні кампанії.
Нью-Йорк (8 березня 2013) - У рамках святкування Міжнародного жіночого дня, посол Фонду Avon для жінок Сальма Хайєк Піно і Президент Avon Products Шері Маккой оголосили, що чотири глобальні некомерційні організації та одна урядова кампанія отримали нагороди 2-ї міжнародної премії від Avon серед комунікаційних кампаній проти домашнього насильства за
їх видатну роботу, щоб привернути увагу до необхідності покласти край
насильству над жінками. Церемонія нагородження була проведена у
штаб-квартирі Організації Об'єднаних Націй у ході 57-ї сесії Комісії зі
становища жінок. Міжнародна комунікаційна премія є частиною глобальної
програми Avon «Скажімо Ні домашньому насильству», у рамках якої із 2004 року по всьому світу було пожертвувано майже $50 мільйонів для викорінення домашнього насильства.
Разом із Сальмою Хайек Піно та Шері
Маккой на церемонії виступали: посол Ліберії Marjon В. Камара, посол
Розмарі ді Карло А., заступник Постійного представника США, місія США
при Організації Об'єднаних Націй і Президент міжнародної організації «Майбутнє без насильства» (Future without violence) Еста Солер.
Модератором заходу стала ведуча телеканалу ABC News Бияна Голодрига.
Комісія, яка цього року була присвячена ліквідації та попередженню всіх
форм насильства щодо жінок і дівчаток, залучила майже 6000 представників
держав-членів ООН, установ ООН і неурядових організацій з усього світу
для двотижневої сесії. У минулому році Фонд Avon для жінок провів Першу
церемонію нагородження організаторів комунікаційних кампаній на 2-й
Всесвітній конференції притулків для жінок в Вашингтоні, США.
Президент Avon, Шері Маккой, підкреслила
виняткову важливість комунікаційних кампаній у ліквідації насильства
щодо жінок. Вона поділилася основними моментами опитування, яке фінансує
Фонд Avon і буде оприлюднене у червні, щодо поведінки свідків у
ситуаціях, пов'язаних з насильством. "Люди готові говорити,
але вони не завжди знають, як розпізнати ознаки зловживання або, як
найкраще втрутитися. Avon вважає, що інформаційні та освітні кампанії
допоможуть навчити людей вчасно допомагати жертвам насильства і в решті
решт розірвати порочне коло насильства щодо жінок ",сказала Маккой.
Переможці 2-ї від Avon міжнародної премії комунікаційних кампаній
Фонд Avon для жінок відзначила
організації із України, Пакистану, Танзанїї та Непалу за їх зразкові
комунікаційні кампаніі, які допомагаютьзмінювати відношення громади,
політиків, інститутів до проблеми насильства над жінками. Міжнародне
журі обрали найкращі кампанії із більш ніж 425 заявок від 119
організацій у 46 країнах, від Афганістану до Хорватії, серед поданих на
сайті Communications X-Change. Communications X-Change,
цифрова глобальна бібліотека, що фінансується Фондом Avon для жінок,
дозволяє організаціям і прихильникам по всьому світу знаходити, спільно
використовувати і вчитися на прикладі кращих комунікації матеріалів,
присвячених викоріненню насильства щодо жінок і дітей.
Переможці, які отримають гранти від Фонду Avon для жінок на фінансування проектів:
Нагорода за видатний проект спільно з урядом:
Державна
служба молоді та спорту, Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла
Страда" (Україна), ЮНІСЕФ Україна - "Стоп насильству"
Неурядова організація «Ла Страда
Україна», працюючи із ЮНІСЕФ та урядом України, розробили соціальну
кампанію спеціально до чемпіонату з футболу 2012 Euro про необхідність
припинення будь-якого прояву насильства та нерівності. Червону картку
за сексуальне та домашнє насильство показували українська співачка Ані
Лорак, стронгмен Василь Вирастюк та інші зірки. Визнання цієї кампанії
свідчить про важливість розвитку коаліцій між державними установами, ООН
та некомерційними організаціями, які працюють спільно для більшого
впливу на суспільство.
Центр «Ла Страда Україна» отримує грант від Фонду Avon для жінок у розмірі $5000 для розвитку проектів, які протидіють домашньому насильству.
Глобальна премія за видатні досягнення в царині комунікацій:
PCI Медіа Вплиа (Перу) - "Сильні Жніки. Сильні голоси”
Радіо-програма "Сильні жінки, сильні голоси"
вміло переплітає історії, використовуючи мову, доступну як для
іспаномовних і корінних жінок, яка драматизує історії жінок, подолання
забобонів, насильства і сексуального насильства.
Нагорода за новаторство:
Bytes for All (Пакистан) – "Take back the Tech!”
Ця кампанія допомогла поширити
технології серед жінок у Пакистані, щоб сприяти підвищенню рівня
інформованості про домашнє насильство за допомогою онлайн-інструментів.
Кампанія також залучає важливих громадських діячів від суддів до
кінозірок, використовуючи соціальні медіа для поширення ідеї.
Нагорода за порушення мовчання:
Engender Health (Танзанія) - "Чемпіон Проект"
Відео "Чемпіон проект" є частиною
п'ятирічних зусиль щодо залучення чоловіків у Танзанії до вирішенні
основних гендерних питань та дисбалансу у відносинах. Відео прагне
перетворити чоловіків із простих свідків на чемпіонів, звертаючись до
них: "Насильство є проблемою кожного. Будьте зразком для наслідування.
Заробіть повагу борючись із домашнім насильством".
Нагорода за зміни у громаді:
Рівний доступ (Непал) - "Voices - Samajhdari"
Залучивши членів спільноти,
письменників, журналістів, радіо-коментаторів, кампанія "Voices -
Samajhdari" дозволяє жінкам стати володарками своєї долі. Змінюючи
відношення спільноти через публічні радіо-програми по всьому Непалу. Ця
щотижнева 30-хвилинна радіопрограма дає змогу висловитися сільським
громадам, яких збирають 12 жінок-журналістів, колишні жертви насильства.
Журналістки розкривають теми і питання, які в іншому випадку вважалися
б закритим.
Для перегляду найкращих кампанії у кожній з п'яти категорій, а також кампаній 19 фіналістів, будь ласка, відвідайте: http://www.avonfoundation.org/globalspeakout/avon-communications-awards.html. Ці матеріали та багато іншого можна знайти на сайті Communications X-Change, який відкритий для нових пропозицій.
Інші ініціативи програми Avon «Скажімо Ні домашньому насильству»
Нове кольє «Здійсни мрію» від Avon
На 2-ій Церемонії нагородження
комунікаційних кампаній Сальма Хайек Піно представила нове кольє
«Здійсни мрію» на знак визнання Міжнародного жіночого дня. 100% чистого
прибутку від продажу кольє по всьому світу піде на фінансування
місцевих проектів у рамках програми Avon «Скажімо Ні домашньому
насильству». Посріблене кольє із знаком безкінечності символізує життя з
необмеженим потенціалом, вільне від насильства.
"Я затята прихильниця Програми Avon «Скажімо Ні домашньому насильству», сказала Сальма Хайєк Піно, посол Фонду Avon для жінок.
"Закликаю всіх купувати, носити або дарувати кольє «Здійсни мрію», щоб
допомогти зібрати кошти на життєво важливі проекти боротьби з домашнім
насильством".
В Україні кольє «Здійсни мрію» з`явиться у каталогах Avon із жовтня 2013р.
|